יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

איך מחפשים מידע בטוויטר?

מי יעקוב אחרי העוקבים שעוקבים אחרי העוקבים שעוקבים אחרי בטוויטר? מבולבלים? קבלו תשובה ביותר מ-140 תווים.
כל מי שמחפש כלים לשליפת מידע בתוך צומת המידע הסואן והסבוך באתר Twitter, יודע שרק כלי אגרגציה יסייעו לו להתמודד עם מיליוני הלינקים, היישומים, תבניות המידע, הרכילות הלא רלוונטית ואין ספור התכתובות המוזרמות כל דקה ברשת. בעיני, Twitter הוא מכרה זהב של מידע. לא פחות מרתק ומאתגר מאתר Digg. הוא מאפשר לכם להכיר מקרוב את כל האפליקציות, האתרים והחדשות החמות ביותר ברשת מבלי ללכת לאיבוד. בניגוד לאתר Digg שנדמה לפעמים שהוא לא מספיק מפולח וממוקד, .Tweetmeme.com הוא המידען החשוב ביותר, כמעט בכל תחום באינטרנט. כל מידע שעובר בעולם, בין עשרות מיליוני גולשים, מאות מיליוני הודעות, נכנס למעקב, איתור ודירוג וניתן לשליפה מהירה.



שם המשחק הוא שליטה במידע. כל מי שנכנס ל-Twitter מטעמי רכילות וכדי לכתוב שהוא עייף או שהייתה לו ממש, אבל ממש, פגישה מצוינת, יכול לדלג על המאמר הזה. אבל מי שחשוב לו לחיות את הרגע במרכז המידע הגדול והדינאמי ביותר בעולם מוזמן להיכנס לאתר Tweetmeme.com. לדעתי, אחד מכלי האגרגציה החשובים ביותר לניהול ולבקרת מידע ברשת. האתר מפלח ועוקב אחר חשבונות Twitter בעשרות נושאים רלוונטיים ועל ידי כך מאפשר לגולשים לאתר מידע מדורג ורלוונטי עבורם בטווחי זמן של דקות ספורות.

Tweetmeme חשוב גם לבעלי אתרים ולמנהלי אתרים ומציע להם יישום: Retweet button המאפשר לאתר לעקוב אחרי הודעות Twitter ולהציג לנכנסים לאתר איזה הודעות הן הפופולריות ביותר בכל תחום נבחר. כותבים, עורכים, מנהלי תוכן, מומחי SEO, מומחי שיווק רשתי, בונה אתרים, מקדמי אתרים, מנהלי אתרים, יכולים ליהנות מהכלי ולהסתייע בו, כל אחד בתחומו. גם אם אין לכם אתר, תוכלו לקבל את כל המידע החשוב המוזרם ל-Tweetmeme באמצעות מייל.

איך זה עובד? Tweetmeme סורק את אתר- Twitter ומתעד לינקים מכל החשבונות. הוא מפצח את קוד הלינק ושולח אימות לאתר המוצא שממנו נשלח המאמר. המעקב מאפשר לאתר ללמוד את היקף הדירוג של כל לינק ולינק בקרב הגולשים. כך מתקבלת תמונת מידע יעילה המאפשרת לכם לדוג את כל המידע הרלוונטי בדרך היעילה והנוחה ביותר מבלי לבזבז זמן מיותר.

אנחנו הולכים לאיבוד בתוך מהפכת מידע שמחייבת אותנו להתמקצע. ללמוד ולהסתגל לשינויים כמעט במהירות ההקלדה של 140 תווים. טוויטר הוא לא רק כלי רכילותי, ריקני, מנופח וחסר חשיבות כפי שחלק מן הגולשים חושבים. אם נשתמש במושג מהעולם הישן, כל מה שצריך הוא לנפות את התבן מן הבר. במונחים של סינון מידע, אם אתם גולשים ב-Twitter אל תלכו לאיבוד. חפשו כלים שיסייעו לכם לאתר מידע רלוונטי שיסייע לכם להשיג יתרון מקצועי בכל תחום שבו אתם עוסקים. פגשתי באתר הזה חשבונות עם עשרות אלפי עוקבים שלא יכלו לסייע לי, לעומת זאת, לפעמים בזכות יכולת איתור וליקוט, תעלו על יישום, אתר חדש או ידיעה חשובה, רק בזכות העובדה ששיפרתם את היכולת לנהל ולאתר את המידע בדרך החכמה והיעילה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה