יום שלישי, 22 ביוני 2010

שיווק באינטרנט- קידום עסקים בוידאו/ערוץ וידאו ביוטיוב/גד הלפרין אדריכל פנים, מייסד סטודיו גד משרד אדריכלים

קידום באמצעות ערוץ וידאו ביוטיוב יוצר עבור גד הלפרין, אדריכל פנים, הזדמנות מצוינת להגיע ללקוחות באינטרנט: יזמים, משקיעים, אנשי נדל"ן, עורכי דין מומחים בהקמת מתחמים מסחריים, קבלנים, מסעדנים ועוד. שיווק בוידאו לעסקים מעניק לכל בעל עסק הזדמנות להגביר ולהגדיל את הנוכחות הרשתית ועל ידי כך ליהנות ממהלך שיווק רשתי בעל פוטנציאל קידום בכל פלטפורמה ברשת. סרטוני הוידאו הוידאו שנוצרו מופצים בכל האתרים הרלוונטים, אתרים חברתיים, אתרי שיתוף קבצים, בלוגים ופורומים. קידום ושיווק אדריכל הפנים גד הלפרין מהווה אתגר ייחודי. במסגרת עבודתו האדריכל גד הלפרין חתום על שורה של פרויקטים במגוון תחומי התמחות: אולמות אירועים, מסעדות, בתי קפה, מלונות בוטיק, מועדונים, וילות ובתים פרטיים, משרדים, רשתות שיווק ועוד.


אין כמעט תחום עיצובי שמשרד האדריכלים סטודיו גד בבעלותו של גד הלפרין, לא נגע בו. רוחב היריעה הוא מרשים ומחייב תכנון ערוץ וידאו שיעניק לאדריכל גד הלפרין מעמד מוביל בתחומו. ערוץ הוידאו ביוטיוב משקף ניסיון בכל תחומי העיצוב המסחרי. באמצעות ערוץ וידאו ביוטיוב, גד הלפרין נהנה מפלטפורמת הפצה אשר מקדמת את סרטוני עבודותיו בכל אתר מוביל ורלוונטי. קונספט: וידאו פוש. עורך וידאו: אורן שמאי. רוצים לדעת יוצר על שיווק בוידאו באינטרנט? בקרו באתר וידאו פוש המומחים לשיווק בוידאו באינטרנט.

תגובה 1:

  1. אני קולגה של גד ומכירה אותו היטב, הוא מעצב פנים מהטובים והמצליחים, ומעניין מאוד לראות את הערוץ שלו ביוטיוב. אני חושבת ברצינות שזה נהדר ומשיחות שלי עם גד, הוא מאוד מרוצה.
    מומלץ לכל מעצב פנים ובכלל.

    השבמחק