יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

שיווק באינטרנט עובדות ומספרים על אתר יוטיוב שאסור לשכוח. לידיעת מנהלי השיווק והמותג, גוגל+יוטיוב זה הרבה יותר מפייסבוק

שיווק באינטרנט. 20 עובדות על אתר יוטיוב שאסור לשכוח. תציצו בסקירה הקצרה הזאת ותשאלו את עצמכם, כמה זמן יקח לעולם לקלוט שאתר יו-טיוב הרבה יותר חשוב מפייסבוק. אני יודע, אתם יכולים לטעון שמפלצות השיווק האלה משלימות אחת את השניה. סינרגיה. אתם יודעים מה, זה נכון חלקית. ברמת העובדות. פרופיל פייסבוק רגיל לא מאונדקס בגוגל. לעומת זאת כול סרטון מיוטיוב הוא בעל פוטנציאל אינדקוס בגוגל. דף עסקי בפייסבוק הוא בעל פוטנציאל אינדוקס, ועכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם, למה הדף העסקי שלכם לא מופיע בתוצאות הקידום בגוגל? תבדקו למה? כי באופן עקרוני, הדף הזה יכול להופיע גם בגוגל. שיווק באינטרנט הוא מהלך משולב. ברמת העובדות, אני טוען שגוגל+יוטיוב זה הרבה יותר מפייסבוק. ברגע שהצלחתם להחדיר סרטון וידאו לתוצאות החיפוש בגוגל, כבשתם מקום בקניון הכי גדול באינטרנט. במילת מפתח רלוונטית לפעילות העסקית שלכם. אז איך אומר נחמיה שטרסלר, שלא יעבדו עליכם. תזכירו לי מתי ראיתם סטטוס שמצליח לעבור לדפי התוצאות בגוגל. האנרגיה בפייסבוק היא אנרגיה מבוזבזת. מיליוני אנשים בעולם יוצרים באזז שלא שורד יותר מ-24 שעות. אוויר חם שמשתחרר בתדירות מטורפת, אבל לא מותיר כול זכר. עכשיו תשאלו את עצמכם איפה אתם רוצים להיות? בצד שנשאר חקוק כמעט לנצח בזכרון של גוגל או בצד שחקוק בזכרון הקצר של פייסבוק.

 






 

2 תגובות:

  1. טוב הרי יוטיוב שייך לגוגל, וכמו שגוגל שמים דגש וכוח בידיה של הרשת החברתית שלהם, גוגל+, כך היה ברור שקורה גם עם יוטיוב :)
    ועדיין, כאשר עוסקים בקידום באינטרנט צריך לכסות את כל השטחים שגם לפייסבוק וטוויטר יש כוח והשפעה עצומה על הנראות האינטרנטית.

    השבמחק
  2. אתה צודק. ככל שחולף זמן. הרשת נעשית מורכבת יותר. הקידום מתחיל להיות פעולה כמעט סיזיפית. שדורשת משאבים בהיקף אדיר. השאלה החשובה ביותר. האם עסקים קטנים ישרדו את רמת הפעילות הזו?

    השבמחק